besarkan zakar

Cara Besarkan Zakar Lelaki Dengan Jayanya

Cari cara besarkan zakar? Berminat nak cuba produk besarkan zakar tapi tidak tahu yang mana satu untuk anda? Don’t worry, kami bantu anda untuk kenalpasti kaedah membesarkan zakar yang sesuai dengan anda.

Didalam laman ini, kebanyakkan produk yang dijual adalah produk besarkan zakar. Pasti anda jadi pening nak ketahui mana satu produk yang bersesuaian dengan keperluan anda.

Pelanggan selalu feedback, tak tahu nak pilih yang mana satu sebab semua nampak sama saja.

Produk Besarkan Zakar Yang Tidak Berkesan

Sebenarnya ada juga kaedah besarkan zakar yang tidak berkesan.

Berkesan bermaksud, produk itu benar dapat besarkan zakar dan beri hasil yang kekal.

Tak berkesan pula adalah semasa guna sahaja besar tetapi bila berhenti, pembesaran jadi kecut semula.

Produk seperti pam zakar dan minyak urut zakar selalunya memberikan kesan besar dan panjang hanya semasa menggunakannya.

 

Instruction produk biasanya akan meminta anda lakukan rutin seperti pam dan mengurut setiap hari. Apabila minyak urut zakar anda habis dan tidak topup baru, hasil yang panjang biasanya akan kecut semula lepas seminggu.

Sama juga dengan pam zakar. Apabila anda berhenti pam, ia akan kecut semula dalam masa 1 bulan biasanya.

Satu lagi kaedah yang tidak berkesan adalah dengan menggunakan penarik zakar seperti penis extender juga memberikan kesan sementara.

Jom Semak:

Produk Yang Berkesan Besarkan Zakar

Untuk besarkan zakar, kami sarankan penggunaan produk makan. Ini kerana produk makan terbukti dapat membesarkan zakar hanya dengan memakannya.

Bagi produk yang kegunaannya memang untuk besarkan zakar sahaja seperti vimax dan sizegenix, ia tidak berselindung disebalik fungsi lain seperti tahan lama.

Ada produk seperti ubat kuat  seperti jenis candy yang hanya beri kesan tahan lama dan keraskan zakar, turut taknak ketinggalan claim produk mereka mampu besarkan zakar.

Akibatnya pelanggan yang main jiwa. Kebanyakkan orang mungkin sedar yang dia telah ditipu. Manakala sebahagian yang main jiwa ni kata berlaku pembesaran zakar. Lepas tu dia war – warkan pada semua orang. Sedangkan dia baru cuba sebiji.

Kesan besarkan zakar sedikit dari biasa mungkin berlaku semasa ambil produk. Ini kerana bahan yang diguna dalam produk itu akan mengembangkan zakar semasa kesan produk masih ada.

Sedangkan produk yang memang benar dapat besarkan zakar bertindak cara lain. Ia akan mulai membesarkan zakar pada minggu kedua atau ketiga anda ambil produk tersebut setiap hari.

Produk Bina Isi Zakar

Produk makan tugasnya adalah dengan membina isi zakar. Anda akan lihat yang zakar anda akan mengalami proses lebih padat. Jika sebelum ini anda dah urut atau pam zakar, ia jadi loose apabila tegang.

hammer of thor capsules
Gambar adalah rupa sebenar Hammer Of Thor Original.

Tetapi apabila anda mengambil produk makan untuk besarkan, ia akan buat tindakan bina isi dan padatkan zakar anda terlebih dahulu. Bila tegang, zakar akan rasa lebih berat dan padat, jika dipicit ia tidak lembik.

Apabila kepadatan ini sudah tidak tertampung oleh zakar, ia akan mula nampak membesarkan zakar pula.

Besar ni naik sekata, jika ukur lilit bertambah 5mm, panjang zakar pun bertambah 5mm sebulan.

Salah Faham Tentang Produk Besarkan Zakar

Produk makanlah paling biasa kena. Ada pelanggan tanya kalau dia makan hammer of thor, adakah zakarnya akan naik 3-4 inci sebulan?

Siapa pulak yang “overclaim” ni.. Saya tidak pernah tulis begitu dan tentu sekali si penanya tu tak jadi pelanggan kami. Produk tiruan mungkin akan claim seperti itu.

Orang akan teruja boleh dapat 3-4 inci sebotol dan pulak harganya murah. 3 botol baru 400.

Produk tiruan berkesan ke? Tanya pelanggan lain.

Produk tiruan tujuannya supaya dapat mencuri dari anda. Mereka overclaim dan jual murah – murah. Sedangkan kos keluarkan produk 3 botol tidak sampai rm10 kerana isinya tepung, beras perang dan serbuk kayu yang semuanya dihancurkan.

Kemudian siap bagi perasa buah – buahan. Mereka jual 10 sudu masuk dalam kapsul untuk 3 botol. Kos 10 sudu tepung berapa ek? Anda pulak bangga bayar rm400.

Scammer tepuk tangan penipuannya berjaya.

Produk tiruan ni biasanya harga akan lebih murah dari harga sebenar. Contoh vimax lot 9972 harganya rm50 sebotol sedangkan yang ori hampir rm200 sebotol. Hammer thor ori rm340 sebotol hq tetapkan, tapi fake baru rm139.

Orang tengok harga kami tinggi dan yang fake murah, orang akan pergi pada murah.

So since ia cuma guna tepung, dah tentu tak berkesan. Ada setengahnya dicampur bahan telarang yang jadikan badan panas. Tapi tetap main macam ayam. 3x celup dah pancut.

cepat pancut

Jadi Produk Mana Yang Berkesan Besarkan Zakar

Produk makan tentu sekali paling berkesan. Namun produk ini walaupun berkesan tetapi hasilnya tidak banyak. Anda kena ambil banyak botol barulah dapat zakar besar lebih segenggam dan panjang yang nampak padu giler.

Kalau dalam senarai kami, berikut adalah produk yang paling berkesan hingga yang paling lambat kesannya

Jika anda sedang mencari produk besarkan zakar, kami sangat sarankan anda menggunakan produk diatas. Sizegenix tidak mempunyai tahan lama, manakala yang lain – lain selain dapat besarkan zakar, juga bantu tahan lama dengan berkesan.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top
Sertai Dropship Kami
This is default text for notification bar