Cara Membesarkan Zakar Yang Mudah Dilakukan Untuk Lelaki Masakini

Anda cari cara membesarkan zakar lelaki supaya besar, panjang dan nampak gagah dimata isteri? Jom ikuti petua membesarkan zakar ini yang mudah diikuti dan cepat buahkan hasil. Nama saya Azham dan saya akan bantu anda membesarkan batang zakar supaya dapat menawan semula rumah tangga yang goyah bagi ramai pasangan baru berkahwin.

Cara Membesarkan Zakar Yang Berkesan

Ramai pelanggan yang tak tahu saiz zakar lelaki melayu yang standard. Akibatnya, apabila mereka berkahwin, pada malam pertama lagi isteri sudah kecewa dengan saiz zakar suami mereka. Tipulah kalau kata saya tak pernah menonton video lucah. Saya dapati lelaki yang mengamalkan seks bebas terutama pada usia belasan tahun lagi, mereka memiliki saiz zakar yang besar.

Berbanding lelaki di Malaysia, terutama orang islam yang mengharamkan seks bebas sebelum mahupun selepas berkahwin. Kebanyakkan lelaki di malaysia memiliki zakar yang kecil, terutama jika tidak selalu guna barang mereka. Jangan salah faham, melancap tidak bantu membesarkan zakar. Cara besarkan zakar adalah seks semasa remaja lagi.

Adik-adik yang mencari cara membesarkan zakar, jangan nak cuba-cuba pula ya. Dosa ingat..

Itu sebabnya, bagi lelaki yang tidak pernah merasai nikmat bersetubuh, apabila berkahwin mendapati saiz zakar yang mereka miliki tidak mampu puaskan pasangan mereka. Kerana mereka tak pernah tahu tentang saiz standard zakar lelaki malaysia. Maka solusi untuk membesarkan zakar dicari. Kini sudah 7 tahun saya didalam industri ini dan saya dapati 95% pelanggan yang berpuas hati dengan service kami adalah dikalangan orang yang sudah berkahwin.

Saya pernah mendengar rintihan pelanggan tentang isterinya tak mahu bersama. Paling kuat pun, isteri tolong lancapkan sahaja. Menurut pelanggan tersebut, isterinya enggan bersama kerana saiz zakar beliau yang comel sahaja. Beliau merasa tertekan dengan situasi ini, lantas mencari cara membesarkan zakar. Memang kasihan mendengar cerita beliau, malah itu bukan cerita pertama yang saya dapat.

Ada berbagai lagi seperti batalkan honeymoon dan sampai nak bercerai berai pun ada, walaupun baru sahaja mendirikan rumah tangga. Dulu sebelum saya berkahwin, kawan – kawan yang dah lama kahwin nasihat supaya kalau dah kahwin nanti, 2 tahun pertama adalah masa untuk berkenalan luar dan dalam. Masa ni kritikal sebab banyak kekurangan pasangan yang kita perlu terima.

Malah menurut Ustaz Azhar Idrus, perkahwinan ni tentang seorang lelaki dan seorang wanita yang terima kekurangan pasangan mereka, barulah mereka boleh saling bertolak ansur dan hidup aman damai. Perkahwinan itu bukannya tentang siapa yang lagi hebat. Dan anda tak boleh harapkan keadaan akan sentiasa baik dan positif setiap masa. Pertelingkahan pasti berlaku pada awal – awal perkahwinan. Sabar dan terima adalah kunci bahagia.

Bila saya berkahwin, saya memang nampak perkara ini berlaku. Namun soal seks dan saiz zakar rupanya antara memainkan peranan PALING BESAR! Dan tipulah saya kata yang saya sentiasa cemerlang di ranjang, walaupun saya peniaga produk seperti ini. Sebelum berkahwin, saya juga menghadapi masalah zakar kecil. Dan dengan produk yang saya jual, ia bantu selesaikan masalah zakar kecil saya.

Jangan Malu Untuk Mengaku Anda Memiliki Zakar Kecil Dan Pendek..

Sebabnya mudah sahaja.. Jika zakar anda kurang saiznya dan anda tidak ambil pusing akan hal ini, mungkin kerana masih belum berkahwin. Tetapi bila saya interview kebanyakkan lelaki ingin mendapatkan saiz zakar yang besar dan panjang, motivasinya kerana diri sendiri. Bukan kerana nak kahwin pun.

Mereka Sudah Mengaku Dan Terima Yang Zakar Mereka Kecil.

Kalau anda tak terima atau taknak mengaku yang zakar anda kecil, walaupun ia sememangnya kecil, otak anda akan “proses” yang anda “tiada masalah” ini.. Biasanya bila kita dah sedar, barulah otak kita ligat berfikir untuk keluar dari masalah ini. Saya tidak cuba pengaruhi anda untuk membeli produk.. Tetapi saya cuba “nampakkan” kesannya apabila berkahwin nanti. Bagi yang sudah berkahwin, mustahil mereka tidak sedar “kekurangan diri”, dan anda perlu juga berusaha untuk keluar dari masalah ini dan bahagiakan pasangan anda.

Pasti Anda Tak Mahu Kena Ugut Dengan Bini Disebabkan Batang Zakar Tak Mampu Puaskan Pasangan?

Situasi ini memang berlaku dan saya tidak cuba menakut-nakutkan anda yang bercadang ingin berkahwin. Dan ramai sekali lelaki yang nak berkahwin, tak ambil pusing tentang keperluan dan persediaan nak berumah tangga. Mereka rasa – rasa yang zakar mereka telah cukup besar, mampu tahan lama dan beraksi terhebat kelak. Pada orang yang dah kahwin, “rasa-rasa” je memang tak cukup, mereka perlukan solusi segera dan berkesan untuk kembalikan kebahagiaan dan aman damai dalam rumah tangga.

Nak Membesarkan Zakar?

Secara amnya, anda sudah ada di laman yang betul. Ada cara yang pelik seperti cara membesarkan zakar dengan teh basi mahupun cara besarkan zakar dengan bawang. Tapi saya yakin anda tak mahu guna cara yang menyusahkan seperti itu.

Penyediaan teh basi sahaja ambil masa 5 hari supaya mampu dan berkesan menurut pengamalnya. Leceh dan kantoi dengan bini je. Zaman pun dah berubah, jadi pendekatan petua besarkan zakar secara traditional seperti itu bukan lagi pilihan.

Namun teknik urutan zakar masih wajib dilakukan. Maksud saya cara penyediaan secara tradisional itu sudah tidak relevan. Anda boleh dapatkan solusi yang benar berkesan dengan memesan mana – mana produk membesarkan zakar yang sudah mudah didapati dalam pasaran.

Jom Baca : Cara Besarkan Zakar Dengan Vimax Canada

Masa bujang saya mencuba vimax 2 botol dan apabila ia ternyata berkesan besarkan zakar, saya pun mendapatkan bekalan lagi dan lagi. Lebih kurang 7 botol vimax saya ambil dan mendapat 4 inci (10 cm) pemanjangan. Kaedah yang saya gunakan adalah dengan menggabungkan kaedah urut zakar semasa 10 hari terakhir masa makan vimax.

Jom baca : Cara Urut Zakar Supaya Cepat Panjang

Masa tu saya diberitahu, dengan gabungkan makan vimax canada dan urut pada 10 hari terakhir ternyata memberi kesan panjang dan zakar lebih cepat lebar. Bila saya cuba, memang ternyata berjaya dan berkesan. Ianya diturunkan dari rakan yang pernah makan vimax.

Pada yang ingin mendapatkan stok vimax bagi tujuan membesarkan zakar, anda boleh whatsapp saya di 011-333-33-207 Azham Vimax. Kami buat penghantaran percuma dengan pos laju keseluruh malaysia dan sabah sarawak. Kami juga COD Vimax Canada ke KL, PJ hingga Cheras Batu 9 secara percuma. Masa operasi dari 11 pagi hingga 10 malam.

Bagi saya vimax canada memang terbukti sebagai cara membesarkan zakar yang cukup berkesan. Malah ramai sekali orang yang telah berkahwin, menyukai vimax canada. Walaupun fungsi utama vimax adalah untuk besarkan zakar, tetapi vimax juga telah terbukti mampu bantu anda tahan lama.

Kelebihan vimax canada pada saya sendiri adalah kerana herbanya bersifat “mile” dan antara produk kesihatan lelaki yang terbaik dari segi kualitinya. Saya mendapati, jika saya memakan produk yang mempunyai herba yang strong, saya akan mendapat pedih hulu hati yang berlarutan sehingga 3 hari. Nak main pun xde mood..

Namun dengan vimax sebagai cara membesarkan zakar, ia masa sama membantu melamakan masa bersama. Herbanya tidak memberi kesan sampingan pada saya, namun bila nak guna batang zakar jadi keras menggila dan mampu membuat tusukan padu semasa bersama. Jika anda masih mencari cara membesarkan zakar, yakinlah yang vimax canada mampu menjadikan anda lelaki sejati.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *