malam pengantin

Ebook Malam Pengantin Percuma

Malam pengantin adalah waktu yang mendebarkan oleh kedua mempelai. Malam pengantin patut menjadi satu acara yang dikenang sepanjang masa. Ramai lelaki yang bakal mendirikan rumah tangga mula berasa bimbang untuk menghadapinya.

 

cara hadapi malam pengantin

Perasaan Memasuki Malam Pengantin

Penulis tahu kerana juga sudah pernah melalui situasi malam pengantin ini. Ia cukup mendebarkan. Mujur sebelum berkahwin, kawan – kawan penulis ramai dikalangan mereka yang berusia serta tidak kekok berkongsi cara permainan yang lama, lazat dan paling penting saya jadi KING di ranjang.

 

king malam pengantin

 

Dari segi pengalaman memang tidak pernah mempunyai awek lantaran mempunyai masalah keyakinan diri untuk berdamping dengan berlainan jantina. Jadi memang kalau tiada yang nak kongsi memang zerolah pasal cara nak jadi suami.

Bagi yang dah pecah teruna sebelum berkahwin sebenarnya berbeza dengan sifat dan tanggung jawab seorang suami.

Menonton video anak muda kita di laman tumblr memperlihatkan banyak bezanya. Berikut mari saya kupaskan serba sedikit.

Malam Pengantin Tak Halal

  • Perasaan takut diketahui orang atau diserbu pencegah maksiat
  • Main dalam semak, bendang, hutan gatal – gatal badan
  • Main dalam kereta, atas moto, siap kena rakam
  • Pancut dalam, okey bye
  • Perasaan takut juga boleh sebabkan zakar tidak naik
  • Atau terlampau ghairah, terpancut sebelum masuk

So kalau orang tak berkahwin ni buat maksiat memang akan datang perasaan sebegini. Tak kisah di hotel 5 bintang atau di dirumah pelacuran. So aktiviti seperti ini biasanya untuk lelaki yang nak buang air dan lepas tangan. Tiada komitmen dan tiada tanggungan. Ia sangat berbeza dengan situasi seks orang yang berkahwin.

Malam Pengantin Yang Halal

 

malam pengantin halal

Malam pengantin yang halal ini berbeza. Aktiviti pecah dara ini diraikan. Disambut baik seisi keluarga. Dengan kata lainnya, bernikah supaya dapat yang halal.

Takut juga kalau time buat yang tak halal tu tiba – tiba mati kena serangan jantung. Mak bapak kau yang malu der. Tapi lebih perit kaulah. Mati waktu tengah melakukan maksiat, tak sempat taubat. Dalam kubur kena pukul, dalam neraka kena bakar. Takut woo.

Neraka Luas Dan Besar

Badan kita juga akan dibesarkan 70x ganda.Besarnya badan kita nanti hujung kaki sampai hujung kepala, nak sampai kena naik kuda 7 hari 7 malam. Jadi kalau kena bakar api neraka yang marak besar tu, lambat la wey nak terbakar.

 

api neraka

 

Sambil tu ada satu air panas yang di panaskan seribu tahun. Dicurahkan kedalam mulut kau. Kemudian malaikat ketuk kepala sampai terbenam 70 hasta dalam api neraka. Kepanasan air tu dengan sekali tuang je habis hancur luluh otak sampai ke kaki. Lepas dah hancur luluh tu jadi balik manusia dan proses tu berulang – ulang, tak pernah stop.

Siksa beb.. sebab itu perkara ni aku sampaikan pada pembaca blog Vimax Malaysia supaya menjauhi maksiat. Supaya beringat tentang kenapa kita diciptakan dan dunia ini hanya sementara. Yang kekal abadi disana dan biarlah ia kekal abadi di tempat indah disyurga dan bukan neraka.

Beza Malam Pengantin Yang Halal

 

masa malam pengantin

Memang bestlah malam pengantin yang halal ni. Perasaan takut kerana buat dosa, atau diserbu pencegah maksiat memang tiada. Allah gantikan dengan perasaan aman, bahagia dan indah.

Aktiviti semasa nak bersama tu sama sekali berbeza. Anda boleh berlama – lama dengan romen, belai sana sini tanpa risau apa – apa pun. Bila ada ikatan halal, keluarga merestui, begitu juga Yang Maha Esa dan seluruh alam turut merasai.

Kalau buat maksiat tu nak cepat – cepat je, tergopoh gapah, takut – takut..

Beza kalau nak pecah dara isteri waktu malam pengantin tak boleh golojoh. Ada step by step yang perlu dilakukan. Itulah yang saya nak turunkan kepada anda.

ebook malam pengantin
Semak Sini : Ebook Persediaan Hadapi Malam Pengantin

 

Ini bukan ebook stim, kalau anda berfikiran kuning membaca apa pun anda akan terangsang. Namun ebook ini ada diselitkan beberapa perkara yang anda wajib ketahui antaranya:

  1. Tips Mengekalkan Hubungan Rumah Tangga
  2. Persediaan Lelaki Yang Nak Berkahwin
  3. Tips Foreplay Malam Pertama
  4. Tips Pecahkan Dara
  5. Tips Untuk Bunting Pelamin

So kalau kau ada menyimpan niat nak berkahwin dan dapatkan yang halal, kau wajib download ebook ni!

Ebook Malam Yang Panjang ni akan bantu kau hadapi malam pengantin kelak. Kalau yang tahun ni nak kahwin lagilah wajib dapatkan ebook malam pengantin ini.

Last update on 11 April 2020

Ketahui Cara Besarkan Zakar Sehingga 2cm Sebulan Download Sekarang!


Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top
Pertanyaan / Belian?